Billige møbler

Sådan sparer du penge på møbler

Er du helt vild med boligindretning - og kan du ikke få nok nye møbler og bolig-accessoires, eller står du bare og skal have udskiftet din sofa eller dit sofabord?

Så skal du vide, at du som medlem af Forbrugsforeningen får rabat på alt til boligen. Både møbler, tekstiler, gardiner og tæpper.

Møbler og boligindretning kan være en stor udskrivning og det kan hurtigt løbe op i titusindvis af kroner. Forbrugsforeningen samarbejder med en lang række butikker, som sælger møbler og boligindretning. Sofaer, spiseborde, gardiner, tæpper, senge og sengetøj og havemøbler. Du kan spare mange penge på møbler og indretning med Forbrugsforeningskortet. Her på siden kan du søge på møbelbutikkerne, og også finde tæpper og anden gulvbelægning hvor du kan spare penge på alt til boligen. Det kan godt betale sig at søge og vælge en møbelbutik som giver dig bonus på møblerne. Du får billigere møbler - og det er en stor fordel.

Billige møbler i hele landet

Vi samarbejder med møbelbutikker i hele landet. Hvis du ikke bor lige i nærheden af én møbelbutik hvor du kan bruge dit Forbrugsforeningskort, så samarbejder vi med en række webshops, du kan handle i. Du kan få alt fra budgetvenlige møbler til designklassikere som Ægget og Svanen – og det bliver billigere, når du køber møblerne med bonus. 5-10% er mange penge at spare på møbler der kan koste flere tusinde kroner. Det kan endda hurtigt løbe op i ti tusindevis af kroner, hvis hele huset skal møbleres.

Vi samarbejder bl.a. med Brdr. Friis møbler, Mandalay og Soveland.dk

Hvad kan du spare på møbler?

Du kan finde en oversigt over de møbelbutikker, der giver bonus via underpunktet møbler i kategorien Hus & Have, her på siden. Hos nogle får du 5% i bonus, mens du hos andre får helt op til 10% i bonus. Det kan mærkes på budgettet.

De optjente penge sættes ind på din konto i december. Så behøver du ikke at bekymre dig om prisen på julegaverne i julemåneden, men kan koncentrere dig om at julehygge med familien.

Bliv medlem af Forbrugsforeningen

I Forbrugsforeningen får du som medlem mange fordele. I alle møbel- og boligindretnings butikker her på siden optjener du bonus, når du betaler med dit Forbrugsforeningskort. Bonussatsen varierer fra butik til butik, men fælles for dem alle er, at de giver dig adgang til billige møbler og boligindretning og 4.500 andre butikker.

På den måde behøver du ikke lede efter de billigste butikker, når du skal købe møbler og boligindretning, for med dit Forbrugsforeningskort får du rabat i hele Danmark.

Rødhåret model med shoppingposer

Spar penge med Forbrugsforeningen

Første år er medlemskabet gratis

Vi er til for at skabe overskud til vores medlemmer. 185 mio. kr. i bonus og fordele hvert år.  4.000 butikker inklusive flere end 400 webshops.