Er du også træt af prisstigninger?

Bliv medlem og spar penge på alt det du alligevel køber

Det er ikke sjovt at priserne bare bliver ved med at stige og stige. Hvis du også er godt og grundigt træt af det, så meld dig ind i Forbrugsforeningen og spar penge på alt det du alligevel køber. Prisernes himmelflugt betyder at vi alle sammen skal vende hver en skilling og tænke over hvad vi bruger pengene til. Som medlem af forbrugsforeningen får du en del af prisstigningen igen i form af bonus som du optjener på dine køb. På den måde kan du få mere ud af pengene i disse hårde tider.

Rødhåret model med shoppingposer

Hvad er Forbrugsforeningen?

• En indkøbsforeningen stiftet i 1886 af medlemmer fra den organiserede fagbevægelse.
  • 100% dansk og ligger på Knabrostræde 12 i det centrale København.
  • Non-profit. Vi har ingen aktionærer og skal kun skabe overskud til vores medlemmer.
  • Foreningen der glæder sine medlemmer med op til 200 mio. kr. i bonus og fordele hvert år.
  • En forening med mere end 230.000 medlemmer og 4.000 butikker, webshops og restauranter.

Forklar mig det på under ét minut

Du får:

• Et bonuskort til 4.000 butikker, restauranter og webshops
  • Bonus på ALT - også det på tilbud
  • Intet minimumskøb - bonus fra første krone
  • 0,- kr. i kontingent det første år – herefter koster det 132,- kr. om året.

Sådan virker det

1. Du får et kombineret bonus- og betalingskort, der fungerer som et Dankort
  2. Når du bruger kortet får du bonus på alt hvad du køber, hos Forbrugsforeningens 4.000 butikker, restauranter og webshops
  3. Bonussen optjenes automatisk og sættes ind på din medlemskonto
  4. Hvert år i december udbetales pengene automatisk til din medlemskonto.

Du kan løbende følge med i dine køb og hvor meget bonus du har opsparet i appen eller på Mit FBF.
Du behøver ikke købe mere end du plejer, du skal blot betale med Forbrugsforeningskortet i stedet for dit almindelige betalingskort.

Det med småt

Forbrugsforeningen er en loyalitetsklub for dig, som er medlem af en fagforening i et af de organiserede fagforbund. Du kan også blive medlem, hvis du er pensionist - så skal du blot oplyse os hvilken fagforening, du var medlem af indtil du forlod arbejdsmarkedet.

Bonussatserne varierer hos vores mange samarbejdspartnere.

Den laveste sats er på 1,10% og den højeste er på 30%. De fleste ligger på 9%. Du kan altid se bonussatser i vores app og på vores hjemmeside.

Det koster 0,- kr. at være medlem de første 12 måneder. Herefter koster det 132,- kr. om året, (det svarer til kun 11 kr. om måneden).

Der er nogle få ting du skal være opmærksom på, når du betaler med dit kort fra Forbrugsforeningen.

Butikskæder
Selvom én butik i en kæde ikke er med i samarbejdet, kan en anden butik i samme kæde godt være med. Mange kæder består af selvstændige ejere, som individuelt beslutter om de vil samarbejde med Forbrugsforneingen.

Webshops vs. butikker
Der kan være forskel på fysiske butikker og webshops. Selvom en fysisk butik ikke giver bonus, kan det godt være at butikkens webshop gør det. Det samme gør sig gældende omvendt, at en butik godt kan give bonus uden at webshoppen gør det.

Andre kundeklubber
Du kan ikke kombinere Forbrugsforeningen med andre rabatordninger og kundeklubber. Hvis du fx får 10% bonus når du betaler med dit kort fra Forbrugsforeningen kan du ikke også få rabat med FDM her må du vælge mellem de to fordele.

Forhandlede priser
Hvis du forhandler om prisen inden et køb, eller du forhandler dig frem til andre former for besparelser, skal du oplyse at du ønsker at betale med forbrugsforeningen ellers kan butikken godt afvise at lade dig betale med kortet fra Forbrugsforeningen.

Gavekort
Det er op til den enkelte butik selv at vælge om du kan købe gavekort og få bonus på én gang.

Forbrugsforeningskort med skygge

Forbrugsforeningen

Når du er medlem hos os får du:

• Ét kort.  Det er slut med at have 12 forskellige klubkort i pungen. Du får ét kort som kan bruges i mere end 4.000 butikker og webshops.
  • Ingen undtagelser. Ingen undtagede varer, ingen undtagede shoppedage og ikke noget krav om minimumskøb.
  • Det er automatisk. Du skal ikke huske at vise et rabatkort inden du betaler. Med Forbrugsforeningskortet får du bonus helt automatisk.
  • Det er rigtige penge. Ikke point som udløber og kun kan bruges i en pointshop. Her får du kolde, danske kontanter.