Spar penge på cykler

Billige cykler og -udstyr til hele familien

Elsker du vind i håret og er dit foretrukne transportmiddel en cykel?

Med Forbrugsforeningskortet i hånden, får du billige cykler og cykeludstyr til hele familien, hos cykelhandlere i hele landet. Du kan også købe online.

Når du skal vælge ny cykel eller finde lækkert udstyr til cykelturen i byen eller på landevejen, så har vi samlet de butikker, er tilbyder netop den løsning der passer til dine specifikke behov.

Billige cykler og udstyr i hele Danmark

I vores søgefunktion kan du få et overblikket over de forskelligartede cykelpartnere der kan være behjælpelige med at løse netop dit eller familiens behov, uanset om du er aktiv cykelmotionist der giver alle baghjul eller du blot bruger cyklen som et sikkert transportmiddel til at komme fra A til B.

Danskerne er verdenskendte for deres forhold til den to-hjulede, og det er lige meget om det er racercyklen der kan køre Tour de France eller den første børnecykel med støttehjul, der blot skal bruges på villavejen. Desuden dækker vores partnere et bredt udvalg af cykeludstyr og tilbehør lige fra cykelhjelme til børn og voksne, cykeltøj til alle aldre og køn samt cykelværktøj og tilbehør der kan dække alle behov.

Hvor meget kan du spare?

Uanset hvilken type cykel eller cykeludstyr du vælger at købe, online eller i en af butikkerne, så kan du få mellem 9-10% bonus uanset størrelsen på købet, hvis du anvender dit Forbrugsforeningskort.

Meld dig ind i Forbrugsforeningen

Som medlem af Forbrugsforeningen får du mange fordele. Hos alle de cykelhandlere du finder her på siden optjener du bonus, når du betaler med dit Forbrugsforeningskort. Bonussatsen varierer, men fælles for dem alle er, at de giver dig adgang til billige cykler og cykeludstyr.  Med Forbrugsforeningsskortet betaler du din cykel på samme måde som med et Dankort. Det er på den måde et kombineret bonus- og betalingskort, hvor du for hvert køb optjener en bonus, som sættes ind på din medlemskonto. Der er intet minimumsbeløb, og det betyder, at du allerede optjener bonus fra første krone. Bonussen sættes automatisk ind på din medlemskonto, og du kan hele tiden følge med i, hvor stor din bonus er via vores app og på hjemmesiden.

Bliv medlem

Spar penge på alt det du alligevel køber

Bliv medlem