Billige frisører

Vi får alle sammen klippet vores hår, så hvorfor ikke få det gjort billigt?

Forbrugsforeningen samarbejder med flere hundrede frisører i hele landet. Rigtigt mange saloner og frisørkæderne: Stuhr, Zenz Økologisk Frisør og Poul M. Hos de frisører der tager Forbrugsforeningskortet, kan du spare mellem 9 og 10% på regningen.

Hvis du er korthåret, så bliver du måske klippet oftere og så bliver det endnu billigere for dig, når du bruger Forbrugsforeningskortet. Der er helt sikkert mange af Forbrugsforeningens medlemmer som bliver klippet én ekstra gang på et år, for de penge de kan spare. Og det gælder ikke kun klipningen, også hårkur, hovedbundsmassage, farvning, krøller og hårprodukter, får du billigere.

Hvor meget kan du spare.

Alt afhængig af hvad det koster at få klippet dit og din families hår, så kan du spare alt fra et par hundrede kroner til flere tusinde. Hvis du fx har en familie på fire og I alle sammen bliver klippet 4 gange om året og I betaler for 4 x dameklip: 4 x 600 kr.: 2.400,- kr., 4 x Herreklip: 4 x 400 kr.: 1.600,- kr. og 4 x 2 børneklip: 8 x 275 kr.: 2.200,- kr. så sparer du 10% af 6.200,- kr. Det vil sige 620 kr.

Det gælder alle behandlinger i salonen, så hvis du jævnligt bliver permanentet, så er det også billigere, når du betaler med Forbrugsforeningskortet. Farvning, reflekser og striber i håret kan man også spare mange penge på.

Er du pensionist og får pensionistklip så bliver den også endnu billigere.

Specielle begivenheder

Skal du til bryllup eller en anden stor event eller er det dig der er hovedpersonen? Så benyt lejligheden til at få konsultation og opsætningen af dit hår billigere – der er jo rigeligt udgifter i forvejen ved bryllupper og andre store begivenheder. Hos mange frisører kan du endda også få lagt make-uppen.

Som medlem af Forbrugsforeningen får du mange fordele. Hos alle de frisører du finder her på siden optjener du bonus, når du betaler med dit Forbrugsforeningskort. Bonussatsen ligger på 9-10% hos frisørsalonerne, og du får bonus på alle behandlinger og produkter. Det giver dig adgang til billig klipning og andre behandlinger. Med Forbrugsforeningsskortet betaler du dine varer på samme måde som med et Dankort. Det er på den måde et kombineret bonus- og betalingskort, hvor du for hvert køb optjener en bonus, som sættes ind på din medlemskonto. Bonussen sættes automatisk ind på din medlemskonto, og du kan hele tiden følge med i, hvor stor din bonus er via vores app og på hjemmesiden.