Billigt dametøj

Spar penge på dametøj

Vi skal alle sammen have tøj på kroppen og nogle af os går mere op i det end andre. Vi kvinder køber ofte mere tøj end vores mænd, både til os selv, dem og vores børn.

Og så er det jo dejligt, at man kan få det hele billigere med Forbrugsforeningskortet. Billigt tøj er en fordel for os alle.

Både festkjoler, kjoler, nederdele, skjorter og bluser og jeans fås meget billigere, når du betaler med dit Forbrugsforeningskort. Og det er ikke kun dametøj du får bonus på også herretøj og børnetøj i hele landet og på nettet. Der er ingen grænser for, hvad du kan finde – udvalget er kæmpe stort.

Hvor kan du bruge kortet og hvor meget kan du spare?

Du kan spare 6-12% på dametøj i hele landet og på nettet. Vi samarbejder med hudredevis af lokale dametøjsbutikker. Og med en lang række kæder som Companys, Nanna XL, Creme Fraiche, Femilet, Gant, Bitte Kai Rand, Designers Market og fx  udvalgte Vero moda, Selected og Pieces butikker.

Webshops

Vi samarbejder med en række webshops heriblandt Blossom.dk, Myfittingroom.dk og Gundtoft.dk, hvor du kan shoppe online mode med bonus.

Du kan også få kendte tøjmærker

Du kan købe stort set alle se kendte tøjmærker i de butikker som samarbejder med Forbrugsforeningen. Både danske såsom: Day Birger et Mikkelsen, Designers Remix, Samsøe & Samsøe, Stine Goya, Inwear, Malene Birger m.fl. og internationale brands som: Calvin Klein, DKNY, Guess, Hugo Boss, Levi’s, Michael Kors, Ralf Lauren, Armani Jeans og Tommy Hilfiger.

Sportstøj

Er du den sporty type så kan du finde et stort udvalg af internationale mærker som Adidas, Puma, Nike og Fila.

Som medlem af Forbrugsforeningen får du mange fordele. Hos alle de dametøjsbutikker du finder her på siden optjener du bonus, når du betaler med dit Forbrugsforeningskort. Bonussatsen ligger på 6-12% og du får bonus på alle dametøjsartikler som festkjoler, kjoler, nederdele, skjorter og bluser, jeans og lingeri. Med Forbrugsforeningsskortet betaler du på samme måde som med et Dankort. Det er på den måde et kombineret bonus- og betalingskort, hvor du for hvert køb optjener en bonus, som sættes ind på din medlemskonto. Bonussen sættes automatisk ind på din medlemskonto, og du kan hele tiden følge med i, hvor stor din bonus er via vores app og på hjemmesiden