Billige dagligvarer

Køb billig mad og spar penge

Elsker du lækre, saftige bøffer og en god rødvin i weekenden? Det kan godt blive dyrt i længden. Men der er en måde, hvor du kan få bonus på dine dagligvarekøb og dermed billigere madvarer.

Hvis du søger på dagligvarer i søgefeltet her på siden kan du finde en oversigt over butikker, hvor du kan købe billig mad og billige dagligvarer, så du kan spare penge på dine indkøb. Det eneste, du skal gøre, er at blive medlem af Forbrugsforeningen, som flere hundredetusinde andre allerede har gjort.

Vi har samlet en række dagligvarebutikker med alt fra slagter og bager til kiosker og købmænd, hvor du kan spare penge på mad – så er det lettere at få råd til en sund og varieret kost hjemme hos dig.

Billig mad i hele Danmark

Det er dyrt at handle dagligvarer ind i hverdagen. Selvom du går efter tilbudsaviserne, løber det hurtigt op i flere hundrede kroner for en almindelig husstand, der typisk fylder køleskabet med mælk, ost, rugbrød, kød, fisk, vin og kaffe.

Som medlem af Forbrugsforeningen kan du få billigere dagligvarer og spare penge på dit rugbrød hos bageren, kaffe hos kaffehandleren, kød hos slagteren, fisk hos fiskehandleren og din yndlingsvin hos vinhandleren.

Og det gælder ikke kun billig mad, men også hurtig og nem mad. De populære måltidskasser, kan du naturligvis også købe med bonus, når du betaler med dit Forbrugsforeningskort.

Hos nogle får du 2% i bonus, mens du hos andre får helt op til 10% i bonus. Det kan mærkes på madbudgettet.

Hvor meget kan du spare?

En typisk husstand med to voksne og børn bruger i gennemsnittet omkring 5.000 kroner om måneden på madbudgettet. Det bliver til mange penge om året – faktisk hele 60.000 kroner. Det kan gøres billigere, så du får bedre råd til rejser, biografture og andre sjove oplevelser.

De fleste steder får du 2% bonus på dagligvarer, men nogle steder får du hele 10% bonus. Hvis vi regner med et gennemsnit på 5%, kan du få maden 250 kroner billigere hver måned. De optjente bonuskroner sættes ind på din konto i december – så behøver du ikke, at bekymre dig om billig mad i julemåneden, men kan koncentrere dig om at julehygge med familien.

Meld dig ind i Forbrugsforeningen

I Forbrugsforeningen får du som medlem mange fordele. I alle dagligvarebutikker som du finder her på siden optjener du bonus, når du betaler med dit Forbrugsforeningskort. Bonussatsen varierer fra butik til butik, men fælles for dem alle er, at de giver dig adgang til billige madvarer.

Med Forbrugsforeningsskortet køber du dine dagligvarer på samme måde som med et Dankort. Det er på den måde et kombineret bonus- og betalingskort, hvor du for hvert køb optjener en bonus, som sættes ind på din medlemskonto. Der er intet minimumsbeløb, og det betyder, at du allerede optjener bonus fra første krone. Bonussen sættes automatisk ind på din medlemskonto, og du kan hele tiden følge med i, hvor stor din bonus er via vores app og på hjemmesiden.

På den måde behøver du ikke altid lede efter det billigste supermarked, for med dit Forbrugsforeningskort får du pludselig billig mad over det meste af Danmark.

Bliv medlem

Spar penge på alt det du alligevel køber

Bliv medlem