Billig boligindretning

Sådan sparer du på boligindretning

Elsker du flot indretning, brugskunst og interiør? Det kan godt blive dyrt i længden.

Som medlem af Forbrugsforeningen får du rabat på alt til din boligindretning – fra klassiske Kay Bojesen træfigurer, over smukke Georg Jensen stager til urbane Kähler vaser, der tilfredsstiller din indretningsappetit. Her på siden kan du finde butikker, hvor du kan købe billig boligindretning og billig isenkram, så du kan spare penge på alt til dit hjem. For at opnå rabatter og billige priser kræver det at du er medlem af Forbrugsforeningen.

Vi har samlet en række indretningsbutikker med alt fra gryder og stegepander til tallerkener og møbler, hvor du kan spare penge på interiør – så er det lettere at få råd til flot design hjemme hos dig.

Billig boligindretning overalt i landet

Det er ikke billigt at købe interiør og boligindretning. Selvom du går efter tilbud, løber det nogle gange op i flere tusinde kroner for f.eks. lamper, vaser, billeder, figurer, lysestager, en blender, en håndmixer eller en ny kaffemaskine.

Medlemmer af Forbrugsforeningen får billigere isenkram og sparer penge på brugskunst, møbler, borddækning, køkkenudstyr og meget mere. Vi samarbejder med isenkræmmere og interiørbutikker over hele landet, og leder du efter rabat hos Bahne, Imerco, Imerco Home, Sinnerip eller Kop&Kande kan du få det med dit Forbrugsforeningskort.

Og det gælder ikke kun traditionel boligindretning. De store byggemarkeder som Silvan, Bauhaus og udvalgte XL-byg, kan du naturligvis også handle i med bonus, når du betaler med dit Forbrugsforeningskort.

Hvad kan du spare?

Du kan finde alle de interiørbutikker, der giver bonus på boligindretning og isenkram, her på siden. Hos nogle får du 2% i bonus, mens du hos andre får helt op til 10% i bonus. Det kan mærkes på budgettet.

De optjente penge sættes ind på din konto i december – så behøver du ikke, at bekymre dig om prisen på julegaverne i julemåneden, men kan koncentrere dig om at julehygge med familien.

Bliv medlem af Forbrugsforeningen

I Forbrugsforeningen får du som medlem mange fordele. I alle interiørbutikker her på siden optjener du bonus, når du betaler med dit Forbrugsforeningskort. Bonussatsen varierer fra butik til butik, men fælles for dem alle er, at de giver dig adgang til billig boligindretning, isenkram og 4.500 andre butikker.

På den måde behøver du ikke altid lede efter den billigste interiørbutikker når du skal købe boligindretning, for med dit Forbrugsforeningskort får du rabat i hele Danmark.

Rødhåret model med shoppingposer

Spar penge med Forbrugsforeningen

Første år er medlemskabet gratis

Vi er til for at skabe overskud til vores medlemmer. 185 mio. kr. i bonus og fordele hvert år.  4.000 butikker inklusive flere end 400 webshops.