Paw Sko

Paw Sko fejrer 50 år med fodtøj

I 50 år har Paw Sko forsynet danskerne med kvalitetsfodtøj og nærværende service i butikker over hele landet.

Nu fejrer Paw Sko sit 50-års jubilæum med lanceringen af webshoppen www.pawsko.dk

Sandsynligheden for at du på et tidspunkt har trådt i et par sko købt hos Paw Sko er stor. Den familieejede skokæde har gået med faste skridt gennem skiftende tider og forsynet danske familier med fodtøj siden 1974. Og selvom Paw Sko nu lancerer webshoppen www.pawsko.dk, holder skokæden fortsat fast i de fysiske butikker.

Familier foretrækker nærvær og service

Selvom mere og mere handel foregår på nettet, foretrækker en stor del af de danske familier fortsat at få et godt råd fra ekspedienterne og prøve sit fodtøj i en fysisk butik, inden de vælger nye sko, støvler og sandaler. Og lige netop balancen mellem den gode brugeroplevelse på nettet og den nærværende og kompetente service i butikkerne er det, der skal til for, at Paw Sko bliver ved med at være en af danskernes absolut foretrukne skokæder.

Paw Sko er til stede med 12 butikker i 11 byer, og selvom mængden af fodtøj købt over nettet er stødt stigende, følger omsætningen i butikkerne også med.

Stifterne, Povl og Agth Wentzel, har for længst overdraget driften af Paw Sko til sønnen, Jan Wentzel, som sammen med sin hustru, Therese Wentzel, driver skokæden i dag – og de er sammen med de lokale bestyrere nu i gang med at omstille forretningen til den digitale virkelighed. Og netop evnen til at omstille sig i takt med markedet, har været nøglen til at forblive en af danskernes foretrukne skokæder gennem et halvt århundrede.

50-års jubilæet fejres selvfølgelig også med masser af gode tilbud og konkurrencer i alle 12 butikker og på webshoppen.