Smyril Line Færge

Opdag Island og Færøerne

Med Smyril Line – en rejse, du ikke vil glemme

Lad Smyril Line føre dig på en uforglemmelig rejse, hvor hvert stop er et nyt eventyr. Ombord på færgen Norröna bliver rejsen mere end bare transport – den er en del af din oplevelse som tager dig fra Færøernes grønne landskaber til Islands dramatiske natur.

Unikke oplevelser med Smyril Line

På rejsen venter eventyr og opdagelser. Udforsk Nordatlantens skønhed, lige fra Færøernes frodige dale til Islands vulkanske vidundere. Med Smyril Line får du den perfekte kombination af natur, kultur og historie. Uanset om du er til natur, kultur eller trænger til en pause, har vi noget, der passer til dig. De tilbyder både billetter til færgeoverfarter og komplette pakkerejser.

Smyril Line par i spar

Smyril Line vandfald

Oplevelsen ombord på Norröna

Din rejseoplevelse starter det øjeblik, du går ombord. Nyd komfort og underholdning, mens du sejler mod dit næste eventyr.

• Laterna Magica, den hyggelige café, ligger 30 meter over havets overflade og tilbyder en betagende udsigt.
  • Oplev udendørs spabade og få en forsmag på Islands badekultur med opvarmet havvand.
  • Vælg mellem alt fra cafeteria til gourmetmåltider – der er noget for enhver smag.
  • Udvalg af kahytter passer til alle budgetter og præferencer.
  • Biograf, fitnesscenter, børneaktiviteter – vi sørger for, at der er noget for enhver smag.

Mere end bare en færge

Siden 1982 har Smyril Line været mere end en færgeforbindelse. Her er du ikke bare en passager, men en del af en rejse, der skaber varige minder.

Planlæg din rejse

Kontakt Smyril Line for at få mere at vide om destinationer og tilbud. Som medlem af Forbrugsforeningen får du 5% bonus på din rejse, når du betaler med dit Forbrugsforeningskort. Smyril Line garanterer en mindeværdig oplevelse, uanset om du søger eventyr eller afslapning. Med Forbrugsforeningens fordele bliver din rejse endnu bedre. Book din næste tur i dag!