Small Danish Hotels

Oplev det fineste af Danmark

Small Danish Hotels er din adgangsbillet til enestående oplevelser i Danmark.

Vores mål er at gøre din rejse til en spændende oplevelse fyldt med varme og ægte øjeblikke. Small Danish Hotels blev kåret som 'Danmarks bedste hotelkæde' i 2022, og vores engagement er at sikre dig de mest fornøjelige ophold på vores kroer og hoteller rundt omkring i Danmark.

Over 80 enestående ophold

Uanset om du søger efter et afslappende spaophold, en golfweekend i naturskønne omgivelser eller en unik oplevelse med halvpension, har vi skabt det ideelle sted til dig. Vores udvalg af over 80 hoteller og kroer spænder bredt, fra charmerende badehoteller til stemningsfulde vinter- og påskeophold.

Kvalitet og nærvær

Vi forstår, at det er de små detaljer, der gør den store forskel. Derfor har vi omhyggeligt udvalgt vores hoteller og kroer, så du kan være sikker på den bedste oplevelse, uanset hvor du vælger at reservere dit ophold hos os. Fra idylliske landkroer og romantiske badehoteller til moderne byhoteller, har vi nøje udvalgt hvert sted med fokus på at give dig den perfekte ramme til din rejse.

Velvære i topklasse

Vores wellnessophold er skabt til at give dig den ultimative velværeoplevelse. Uanset om du drømmer om at slappe af i en spa, nyde saunaens varme, forkæle dig selv med en af vores afslappende massager eller skønhedsbehandlinger, har vi alt, hvad du behøver for at lade op og føle dig forkælet i topklasse.

Tag det første skridt mod dit næste eventyr i Danmark med Small Danish Hotels. Vi er her for at skabe uforglemmelige øjeblikke, og vi glæder os til at byde dig velkommen til vores verden af gæstfrihed og kvalitet. Hvis du er medlem af Forbrugsforeningen, får du en bonus på 9% ved hver reservation. Du kan foretage en reservation her: www.smalldanishhotels.dk/fbf og betale med dit Forbrugsforeningskort.

Gavekort til enestående oplevelser

Giv en gave, der varer ved - et gavekort fra Small Danish Hotels. Skab muligheden for at skabe uforglemmelige øjeblikke for dig selv eller en du vil forkæle. Udforsk vores udvalg af gavekort, og lad eventyret begynde. Vi ser frem til at hjælpe dig med at skabe særlige oplevelser.

Reserver dit ophold i dag

Giv dig selv muligheden for en uforglemmelig rejse med Small Danish Hotels. Udforsk vores hjemmeside, find dit drømmeophold, og begynd eventyret. Vi ser frem til at byde dig velkommen og skabe uforglemmelige øjeblikke sammen.