Spørgsmål, ros og klager
Har du haft en utilfredsstillende oplevelse hos en af vores samarbejdspartner (butik/webshop), kan du udfylde skemaet nedenfor og sende det til os.
Ris og Ros
Hvis du har forslag til forbedringer, kan du skrive dem til os i en mail. Du skal sende mailen til fbf@fbf.dk
Hvis du uenig eller utilfreds
Hvis du herefter vurderer, at det ikke har været muligt at finde en tilfredsstillende løsning, kan du henvende dig til:
Medlemschef: Birte Leo-Hansen
Administrationschef: Ib Tinghøj Tulinius
Markedschef: Peter Nyrop
I din henvendelse bedes du beskrive forløbet, og hvad klagen går på. Husk også at oplyse dine kontaktoplysninger.
Ønsker du at klage?
Har du forsøgt ovennævnte, men stadig er uenig eller utilfreds med resultatet, har du mulighed for at klage til Forbrugsforeningens klageansvarlige på klageansvarlig@fbf.dk
Klagemulighed uden for Forbrugsforeningen
Afviser Forbrugsforeningens klageansvarlige din klage, eller er du utilfreds med svaret fra den klageansvarlige, har du mulighed for at klage til EU-kommissionens online klageportal. Klager du gennem klageportalen, skal du oplyse Forbrugsforeningens mail-adresse: klageansvarlig@fbf.dk.
Lån & Spar Bank
Få Danmarks højeste rente og andre særlige fordele i Lån & Spar som medlem af Forbrugsforeningen. Book møde og hør mere.
Tilmeld dig nyhedsbrevet
Med masser af tilbud, bonus-tips, inspiration, medlemsarrangementer og spændende konkurrencer.
Spies Rejser
Dovne solskinsdage, summende storbyliv eller livsbekræftende yogarejse? Med Spies finder du nemt din drømmerejse.
Optjen bonus ved køb af gavekort via zalando.fbf.dk, og udvid din garderobe med alle sæsonens nyeste farver og styles.