Renz

Renz postkasse

Hos Renz kan du optjene bonus, når du køber din helt egen moderne pakkepostkasse.

Slut med at hente og sende dine pakker fra mere eller mindre besværlige steder ude i byen, hvor du måske ovenikøbet skal stå i kø. Med en myRENZbox Homebox bliver hverdagen nemmere og mere enkel, fordi du kan sende og modtage pakker fra din egen pakkepostkasse hjemme hos dig selv.

Den elektroniske pakkepostkasse betjenes ved, at din smartphone eller pakkeleverandørens enhed automatisk tilkobles postkassen via Bluetooth, og dermed giver adgang. Der er også mulighed for, at postkassen kan betjenes uden brug af app. Du kan i stedet bruge en fast kode, hvis du foretrækker det.

Energi fra solceller

“Vores myRENZbox Homebox fungerer helt uden kabelforbindelse til netværk eller strøm, og får energi fra solcellerne på selve postkassen. myRENZbox Homebox kan rumme hele 125 liter, og der er garanti for sikker pakkeopbevaring indtil du kommer hjem,” siger CEO Kenneth Steinmetz og fortsætter:

“Vi lever i en verden hvor postkassen, udover at være lovpligtig, er genopstået i al sin magt og vælde. For få år siden var den generelle holdning, at postkassen ikke længere havde sin berettigelse, men den fremstår nu med en fornyet styrke som et dagligdagens logistikcenter.”

Postkassen til de fleste behov

Onlinehandelen vokser, og det er ikke længere reklamer og personlige breve, der fylder i postkasserne.

“Det er i høj grad pakkerne, vi har brug for at kunne håndtere direkte fra hjemmet, og her har vi postkassen til de fleste behov, uanset om du bor i lejlighed, dobbelthus eller villa. Vi er mega stolte af, at kunne tilbyde Forbrugsforeningens medlemmer at anvende deres kort og optjene bonus hos os,” understreger Kenneth Steinmetz.