Mulieres

Inspiration til modebevidste kvinder

Mulieres.dk er din nye online tøjbutik, hvor du finder et bredt udvalg af moderne designs til de helt rigtige priser.

Hos vores nye samarbejdspartner kan du møde kendte danske brands som Neo Noir, Pieces, H2O, Enamel Copenhagen, Vero Moda, Hype The Detail, Only og ikke mindst deres eget mærke Mulieres.

De har fingeren på pulsen, og du kan finde masser af nyheder i webshoppen på mulieres.dk hver uge.

Ejes af to søstre

Mulieres.dk blev stiftet i 2016 og ejes af søstrene Sabrina og Christina.

“Det havde længe været vores drøm at få vores egen webshop, hvor smart tøj indenfor den nyeste trend og rimelige priser, går op i en højere enhed.

Mulieres betyder kvinde på latin og netop derfor valgte vi navnet, da vi ønsker at inspirere kvinder med smart tøj,” fortæller de.

Unikke håndtegnede prints

“I 2020 lancerede vi vores første egenkollektion. Vi havde længe haft et ønske om at sætte vores eget præg på modeindustrien. Derfor valgte vi at gå i luften med vores eget tøjbrand, Mulieres, hvor alle print er håndtegnede og derfor helt unikke, da de udelukkende forhandles hos os.”

“Vi håber, at mulieres.dk vil være til inspiration og glæde for mange modebevidste kvinder. Vi sætter en stor ære i at inspirere vores kunder i webshoppen og på sociale medier, hvor vi hver dag poster mange forskellige styles og styling-kombinationer,” siger de to ejere.

Bonus hos mulieres.dk

Du optjener 10% bonus, når du betaler med dit kort fra Forbrugsforeningen på mulieres.dk