Smarteyes

Skandinavisk design til smarte priser

Smarteyes leverer prisvenlige designerbriller “til alle vores skønne kunder”, som de skriver på deres website.

Ambitionen er at være den mest anbefalede optiker i Danmark.

Briller til børn og voksne, kontaktlinser, solbriller og synstest. Du kan få det hele hos vores nye samarbejdspartner, og brillerne kan du ovenikøbet få til ekstra smarte priser.

Smarteyes blev grundlagt i 2007 af svenske iværksættere, som mente, at den traditionelle optikerbranche var for selvtilfreds, for dyr og alt for kedelig.

Butikker i hele Danmark

Hurtigt blev Smarteyes en af Sveriges største og mest succesrige optikerkæder. Den første danske butik åbnede i 2013, og i dag er der butikker i hele Danmark.

Siden starten har idéen været at udfordre den traditionelle måde at sælge briller på. Enkelthed og gennemsigtighed over for kunderne spiller en vigtig rolle.

Gennem en tydelig profil og en enkel prismodel giver Smarteyes dig som kunde en forståelse for slutprisen, så du altid kan føle dig sikker på, hvad du betaler for.

Tjek dine øjne regelmæssigt

Nedsat syn og øjensygdomme kan både komme hurtigt og snigende. Derfor er det vigtigt, at du regelmæssigt får tjekket dine øjne, så du kan bevare en god øjensundhed.

Hos Smarteyes har de dygtige optikere, der kan opdage tegn på forandringer i dit syn, og som kan sende dig videre til en læge eller øjenlæge, hvis optikeren vurderer, at det er nødvendigt.

Du kan booke tid til en gratis synstest på smarteyes.dk. Testen tager 30 minutter og tjekker alt det, der er vigtigt for at se godt.

Bonus hos Smarteyes

Du optjener 9% bonus, når du betaler med dit kort fra Forbrugsforeningen hos Smarteyes. Find nærmeste butik på fbf.dk eller i appen.

Bliv medlem

Spar penge på alt det du alligevel køber

Bliv medlem