Jesperhus

Sjov sommerferie for børn og deres voksne

Plantet i naturskønne omgivelser på Limfjordsøen Mors finder du Jesperhus, en perle af en feriepark med feriecenter, campingplads og Nordens største blomsterpark.

Sommeren lurer om hjørnet, og det betyder tid til at nyde ferie og weekender med hele familien. Opskriften på en vellykket sommerferie er et perfekt mix af god overnatning, forlystelser, underholdning, aktiviteter, leg og samvær.

En ferie i Jesperhus er specialdesignet til børnefamilien og fyldt med mange børnevenlige aktiviteter, gode faciliteter, oplevelser, underholdning og mulighed for timevis af leg.

Feriecenteret er blandt Danmarks største med tusindvis af besøgende børnefamilier årligt. De mange unikke forlystelser i blomsterparken, som feriegæster har fri adgang til, gør ferien til noget helt særligt.

Jungledyret Hugo, Rita og alle de andre

Jesperhus har en af Danmarks mest populære YouTube-kanaler for børn og en af de største podcasts for børn, nemlig Radio Jesperhus.

Mange børn kender det fantastiske karakterunivers med Jungledyret Hugo, Rita, DelleKaj, Zik & Zak, Dr. Træls, Rødspætte, Romkugle, Dino, Jesper Ged, Kæmpeblæksprutten, Megahajen og blomsterpigerne.

Alle karaktererne bor og kan opleves i Jesperhus og indgår i ferieoplevelsen. Børnene kan slippe legen fri i det store legeland Zik & Zaks Abeland, nyde en dukkert i det indendørs og udendørs Hugos Badeland, tage på udforskning på Dinos Junglesti, lege i Hugoland, spille minigolf på DinoGolf eller opleve underholdende shows på Træls-scenen eller Hugo-scenen.

Mange forskellige overnatningsmuligheder

Overnatningsmulighederne i Jesperhus består af både tematiserede og helt almindelige feriehytter. Der er sovepladser til 4-20 personer alt efter type.

Vælg mellem store sommerhuse, feriehuse, feriehytter, familietelte eller tematiserede overnatningstyper som Hugos Legehytter, Hugos Junglehytter, Pirattønder, Pirathytter, Pirathuse, Dino Camping eller Hugos familietelte. Der er også mulighed for at finde en plads til campingvognen, teltet eller autocamperen på campingpladsen.

Bonus hos Jesperhus
Du optjener 5% bonus, når du køber overnatning eller køber billetter og sæsonkort på jesperhus.dk og betaler med dit kort fra Forbrugsforeningen. Kortet kan ikke benyttes i selve parken.