Uno-X

Uno-X: Enkelt og effektivt

Når du er kunde hos Uno-X, får du adgang til et af landets største stationsnetværk og nyder godt af fordele, der gør hverdagen både nem og mere overskuelig.

Uanset om du er på farten eller hjemme er Uno-X altid lige i nærheden. Med 279 stationer fordelt over hele landet, har du altid Uno-X ved hånden. Hvad enten du har behov for at tanke, lynlade eller vaske din bil i en af deres mere end 100 vaskehaller rundt i landet.

Uno-X fokuserer på at udvikle enkle løsninger, der gør hverdagen lettere for dig. Du kan nu lægge dit Forbrugsforeningskort ind i Uno-X appen, så du altid har din bonus tæt på. I Uno-X appen har du samtidig alle dine kvitteringer samlet elektronisk. Du kan selvfølgelig også, nemt og kontaktløst, betale med dit fysiske kort fra Forbrugsforeningen.

Lad hurtigt op til næste stræk

Uno-X ønsker at udvikle og fremme løsninger for fremtidens mobilitet. Det kommer dig til gode som medlem af Forbrugsforeningen, hvor du optjener bonus, hver gang du lader på en Uno-X station. Du betaler pr. kWh, kan altid se dagsprisen, og behøver hverken abonnement eller ladebrik, men kan bare betale med dit Forbrugsforeningskort. Enkelt og overskueligt.

Uno-X

Varmekonto og automatisk opfyldning af fyringsolie

Med en varmekonto hos Uno-X har du mulighed for at fordele dine udgifter til fyringsolie ud over hele året frem for at skulle betale det hele på én gang. Kontoen tilbydes gratis, uden gebyrer og renter.

Derudover skal du aldrig være nervøs for at løbe tør for olie. Tilmelder du dig Automatisk Levering, fylder Uno-X automatisk din tank op, når den er ved at være tom. Opfyldningen sker ud fra en beregning af dit forventede årlige forbrug, og det er en service, du nyder godt af kvit og frit.

Uno-X fyringsolie

Din partner i hverdagen

Uno-X er din sparringspartner i en travl hverdag. Med 279 stationer er de altid i nærheden og opstår der spørgsmål eller behov for assistance, sidder deres medarbejdere klar ved telefonen med rådgivning og vejledning.