Spar penge på tandlægeregningen

Billig tandlægeregning

Er du træt af lommesmerter når du går til tandlægen?

Sure penge at betale

Det er umådeligt trist både at skulle lide under tandlægeboret og så igen, når man skal betale regningen, ikke? Men du kan faktisk spare penge hos tandlægen. Med Forbrugsforeningskortet bliver tandlægebesøget billigere. Dvs. du får en billigere tandlæge. Hos de tandlæger der samarbejder med Forbrugsforeningen får du 5-15% rabat i form af bonus. Vi samarbejder med omkring 50 tandlæger rundt om i landet. Du kan finde alle tandlægerne her på siden.

Hvor meget kan du spare

Der er mange penge at spare, for det kan hurtigt blive en dyr affære at gå til tandlægen. Huller og knækkede tænder, kroner og andre tandbrækkende problemer – koster kassen.

Og tandlægeregningen er blevet højere – ifølge Tænk penge er tandlægepriserne steget med over 50% siden 2002. Så alle muligheder for at spare penge og få en billigere tandlægeregning skal bruges. Med Forbrugsforeningskortet får du 5-15% bonus på regningen.

Som medlem af Forbrugsforeningen får du mange fordele. Hos de tandlæger du finder her på siden, optjener du bonus, når du betaler med dit Forbrugsforeningskort som giver dig adgang til en billigere tandlægeregning. Bonussatsen hos tandlægerne ligger på 5-15%.

Med Forbrugsforeningsskortet betaler du dine varer på samme måde som med et Dankort. Det er på den måde et kombineret bonus- og betalingskort, hvor du for hvert køb optjener en bonus, som sættes ind på din medlemskonto. Bonussen sættes automatisk ind på din medlemskonto, og du kan hele tiden følge med i, hvor stor din bonus er via vores app og på hjemmesiden.