Vil du være vores nye regnskabsmedarbejder i de næste 18 måneder?

Vi søger en dygtig og engageret regnskabsmedarbejder til en tidsbegrænset stilling i vores Administrationsafdeling.

Om dig og jobbet
Du skal arbejde i hjertet af København i vores Administrationsafdeling, hvor dine arbejdsopgaverne favner bredt. Du vil få en grundig indføring i dine arbejdsopgaver, der primært vil være regnskabsmæssige. Din arbejdsdag vil være meget alsidig, og du vil blive en del af et team bestående af 3 gode kolleger der alle arbejder med en bred vifte af opgaver indenfor de ansvarsområder, der er i afdelingen.

Vi lægger stor vægt på, at du har en relevant faglig baggrund, og at du kender til processerne i en økonomiafdeling, og naturligvis har helt styr på debet og kredit. Vi har brug for at du kan prioritere og skabe overblik over dine opgaver og tage ansvar for dit arbejde.

Du har erfaring med:

  • bogføring og afstemninger
  • fakturering med tilhørende debitorstyring
  • registrering og behandling af indkomne fakturaer og betaling af leverandører, med tilhørende kreditorstyring
  • daglig servicering internt og eksternt pr. telefon og e-mail
  • div. IT-værktøjer, vi benytter Business Central og Continia Document Capture og Officepakken. Kendskab til disse IT-systemer er en fordel men ikke et krav.

Vi tilbyder dig 
Du får her en unik mulighed for at udvikle dig fagligt med topmotiverede kollegaer omkring dig og hvor det sociale samvær omkring en god arbejdsplads vægter tungt. Du vil opleve en arbejdsplads, hvor alle står sammen omkring indfrielsen af de samlede mål.

Du får:

  • et jobindhold med varierende arbejdsopgaver samt mulighed for faglig og personlig udvikling
  • et uformelt arbejdsmiljø med højt fagligt niveau
  • tidsbegrænset ansættelse på 18 måneder med en gennemsnitlig ugentlig arbejdstid på 30 timer inkl. frokost
  • løn, der matcher dine kvalifikationer
  • pension og sundhedsforsikring

Ansøgning

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Administrationschef Ib Tinghøj på 33 18 86 03 (i perioden mellem den 11. -13. marts) eller Regnskabschef Frank Søbo på 33 18 86 02 (i perioden mellem den 26. -31. marts).

Tidsfrister.

Ansøgningsfristen er den 31. marts 2025 og vi inviterer til samtale i uge 15. Send din ansøgning samt CV til Forbrugsforeningens HR-ansvarlige Louise Halberg-Mortensen lhh@fbf.dk med mærket ”Regnskabsmedarbejder” i emnefeltet. Forventet ansættelsesstart er 1. juni 2025.

Forbrugsforeningen er Danmarks største indkøbsforening med flere end 300.000 kortholdere og 230.000 medlemsfamilier. Vi er det største indenlandske betalingskort, i vores tilknyttede forretninger, næst efter dankortet.