Billige rejser

Billige rejser og ferie

At rejse er at leve, som H.C. Andersen engang sagde. Og de fleste af os elsker, at komme ud i verden og opleve nye spændende steder.

Men det kan være en dyr affære, og så er det dejligt at få bonus - så du får en billigere ferie, hvad enten du vælger billige flyrejser, billig camping, billige charterrejser, billige pakkerejser, så bliver det en billigere ferie.

Forbrugsforeningens rejse og ferie partnere

Vi har et bredt udvalg af partnere indenfor ferie og rejser. Alt fra camping, færgerederier, ferielejligheder, kroer, hoteller og ikke mindst rejsebureauer.

Der er billige ferier og rejser til alle ferieønsker og behov

Der findes ferier med bonus for enhver smag. Du kan få en billigere campingferie, et billigere Cruise, billigere charterrejser og du kan også leje Forbrugsforeningens egne ferielejligheder meget billigt (her får du nemlig 12% bonus) rundt om i landet og i Berlin. Der er faktisk ingen grænser for, hvor du kan komme hen sammen med vores rejsepartnere.

Ferie i Danmark

Vi samarbejder med en masse individuelle hoteller og hotelgrupper som Small Danish Hotels, Arp-Hansen m.fl. så der findes overnatningsmuligheder i hele landet. Vi har også feriebyer som Ribe Byferie og Landal GreenParks.

Ferier i udlandet

Vi samarbejder med de største rejsebureauer: Spies Rejser, Folkeferie.dk og Vindrose Rejser. Hos dem kan du få alt fra langtidsferie på Malta til Storbyferie i New York City. Den ultimative familieferie eller en luksusferie i mere rolige omgivelser. Og så er der selvfølgelig også de meget billige ferier til sydens sol. Vil du rejse om vinteren så kan du læse mere om eksotiske, billige rejser til Kap Verde her eller elskelig og billig ferie på De Kanariske Øer her.

Forbrugsforeningskortet kan også bruges til færgefart med
DFDS og Smyril Line

Medlemmer får også bonus på diverse cruise oplevelser på Oslobåden og med Smyril kan man besøge Nordatlantens destinationer som Island og Færøerne.

Så meget kan du spare – også på de gode tilbud

Danskerne og medlemmerne af Forbrugsforeningen bruger i gennemsnit 13-14.000 kr. på ferier om året, så alt afhængig af hvilken type ferie du vælger kan du spare mellem 520,- og 1.400,- kr. Det bedste af det hele er, at rejsen også bliver billigere selvom den i forvejen er på tilbud. Bonussatsen på rejser og ophold ligger fra 4% til 12%.

I Forbrugsforeningen får du som medlem mange fordele. Hos alle ferie og rejseudbydere her på siden optjener du bonus, når du betaler med dit Forbrugsforeningskort. Bonussatsen varierer, men fælles for dem alle er, at de giver dig adgang til billige ferier og rejseoplevelser.

Med Forbrugsforeningsskortet køber du dine ferier på samme måde som med et Dankort. Det er på den måde et kombineret bonus- og betalingskort, hvor du for hvert køb optjener en bonus, som sættes ind på din medlemskonto. Bonussen sættes automatisk ind på din medlemskonto, og du kan hele tiden følge med i, hvor stor din bonus er via vores app og på hjemmesiden.

På den måde behøver du ikke altid lede efter den billigste rejse, for med dit Forbrugsforeningskort får du altid billige rejser og ferier.