Sådan virker det

Enkelt samarbejde

Det er let at samarbejde med os, du skal ikke investere i noget. Medlemmerne betaler med kortet i din terminal eller webshop. Vi sørger for, at du får dine penge, og medlemmerne deres bonus

Enkelt koncept

Når kunderne betaler med kortet i din forretning, opnår de fordel ved at optjene bonus på deres køb hos dig. Det gør dig mere attraktiv, når kunderne skal vælge indkøbssted. Vi er sikre på, at du får flere kunder og mere omsætning ud af at samarbejde med os.

Du betaler kun bonus og vederlag, når du har omsætning.

Sådan virker det

Kunden betaler

Kortet bruges i den samme betalingsløsning, som du har i dag - også hvis du har webshop.

Pengene trækkes

Kunden betaler varens fulde pris og får sin bonus registreret automatisk. Der er ingen administration for dig.

Beløbet overføres

Den 2. bankdag i måneden overfører vi betaling for medlemmernes køb til din bank - minus den bonus medlemmerne skal have og minus vederlaget til Forbrugsforeningen, som dækker kundeanvisningen og økonomiske forpligtelser.

Bliv partner

Flere end 4000 udvalgte forretninger, restauranter og webshops er i dag samarbejdspartnere i Forbrugsforeningen. Er du den næste?

Bliv partner og få flere loyale kunder - du betaler kun når vores medlemmer skaber omsætning hos dig.