Fakta om F-mailen
Antal abonnenter: +110.000 medlemmer
Udsendes: Tirsdag og fredag eftermiddag
Åbningsrate: 50% - 65%
Klikrate: 20%-35%
Ram din målgruppe
Du kan fremsende to versioner af din annonce, så du rammer målgruppen bedre. Fx: boremaskine til mænd og forårets nye planter til kvinder. Annoncerne kan segmenteres på 100 forskellige kriterier fx. køn, alder eller geografi. Bemærk dog at der ikke kan være overlap i segmenterne.
Annonceformater
I nyhedsmails kan du vælge imellem 3 annoncetyper hhv. almindelig annonce, breaker eller top banner. Nedenfor kan du se eksempler på de forskellige annoncetyper og hvordan de er opbygget.
![Eksempel almindelig annonce Eksempel på formatet almindelig annonce](/-/media/forbrugsforeningen/partner/billeder/markedsforing/nyhedsmail/alm-ann-mail-b1600-h628.jpg?rev=5b7c7ef82bd94f80a219a934dd78d11f&mw=1600&hash=1B44BB1F4842DF1658F7D094DC02996E)
Eksempel på almindelig annonce
![Opbygning af almindelig annonce Opbygning af formatet almindelige annonce](/-/media/forbrugsforeningen/partner/billeder/markedsforing/nyhedsmail/alm-ann-nyhedsmail_opbygning.png?rev=62b644a3abab4854bcce9d13ffb7efda&mw=1600&hash=5D9EC0E5E7103212A37263A1930EF563)
Opbygning af almindelig annonce
![Breaker annonce i nyhedsmail Eksempel på breaker annonce i Forbrugsforeningens nyhedsmail](/-/media/forbrugsforeningen/partner/billeder/markedsforing/nyhedsmail/breaker-nyhedsmail.jpg?rev=447f6d780c3b49f5a4061a71f2f42fce&mw=1600&hash=739AE7F85C079D562D9A9055F34DEFD0)
Eksempel på breaker annonce
![Breaker opbygning af annoncen Breaker opbygning af annoncen](/-/media/forbrugsforeningen/partner/billeder/markedsforing/nyhedsmail/breaker-nyhedsmail-opbygning.png?rev=e76f9f7379a84eeaaad4824556b6716b&mw=1600&hash=517E9E6B15F6AEA367655AD472F0545B)
Opbygning af breaker annonce
![Topbanner i nyhedsmail Eksempel på topbanner i Forbrugsforeningens nyhedsmail](/-/media/forbrugsforeningen/partner/billeder/markedsforing/nyhedsmail/topbanner-nyhedsmail.jpg?rev=e272a90d4d26477192fcf735de200153&mw=1600&hash=956EA7639861C94A8086B371CF912085)
Eksempel på top banner annonce
![Topbanner opbygning af annonce Topbanner opbygning af annonce](/-/media/forbrugsforeningen/partner/billeder/markedsforing/nyhedsmail/topbanner-nyhedsmail-opbygning.png?rev=7dbfb977daa84aca9debd8ce422e823c&mw=1600&hash=2F26DE93697CBF700A3A62508F89AFD9)
Opbygning af top banner annonce
Priser, deadlines og materialelevering 2024
Hvis du ønsker at annoncere i vores nyhedsmail F-mailen, skal du sørge for at bestille annoncen på forhånd.
Det kan du gøre enten ved at ringe til os på 33 18 86 20 eller ved at skrive til Salg.
Type | Pris | Deadline | Materialelevering |
Almindelig annonce | 3.500 | En uge før udsendelse |
Overskrift: Ca. 20 karakterer (inkl. mellemrum). |
Breaker annonce | 3.000 | En uge før udsendelse | Indhold: Skal indeholde jeres logo, bonussats og gerne et "call to action" (fx Køb, Book, Læs mere eller lign.) så folk ved at de skal klikke på banneret. Billedformat: 560 px bred x 200 px høj - i jpg- eller png-format. Placering: Mellem Almindelige annoncer. Link: Husk at sende den web-adresse, som du ønsker vi skal linke til. |
Top banner | 7.500 | En uge før udsendelse | Indhold: Skal indeholde jeres logo, bonussats og gerne et "call to action" (fx Køb, Book, Læs mere eller lign.) så folk ved at de skal klikke på banneret. Billedformat: 560 px bred x 300 px høj - i jpg- eller png-format. Placering: I toppen af mailen. Link: Husk at sende den web-adresse, som du ønsker vi skal linke til. |
Bemærk: Prisen er den samme, uanset om du benytter en eller to versioner af annoncen (segmentering).
Alle priser er i danske kroner, pr. udgivelse og ekskl. moms.
Indsend annonce
Du sender materiale til tirsdagsmailen her
Du sender materiale til fredagsmailen her
Bemærk venligst: Vi forbeholder os retten til at ændre og tilrette i teksten således at den bedst muligt rammer målgruppen/-erne.
Der er en begrænsning på maksimal deltagelse i én nyhedsmail pr. måned for B- og C-partnere.