Annoncering på forbrugsforeningen.dk

Annoncering på vores website, med online artikel, forside- eller topsøgebanner, er en god mulighed for at få flere loyale kunder

Forbrugsforeningen.dk har pr. 1. marts 2024 over 200.000 unikke brugere med godt 800.000 gennemsnitlige sidevisninger pr. måned. Vi giver mulighed for, at du kan annoncere overfor vores medlemmer gennem nedenstående muligheder.

Har du spørgsmål eller ønsker du at booke annoncering så kontakt Salg & Marketing på 33 18 86 20 mandag-torsdag fra kl. 10-16 og fredag fra kl. 10-15 alternativt på salg@forbrugsforeningen.dk

Online artikel

Online artikler giver mulighed for at give vores medlemmer uddybende inspiration indenfor områder der er relevante for jeres forretning.

Vi anbefaler, at artiklen som minimum har 2.150 anslag (inkl. mellemrum) og den må meget gerne være længere. Vær opmærksom på at længere tekster øger behovet for billeder til at bryde teksten og gøre opsætningen inspirerende.

Obs! Hvis artikel (hele, eller dele) findes andre steder online, så vil Google ’straffe’ begge/alle de steder, hvor artiklen findes, og det er vi naturligvis ikke interesseret i. Så, hvis artiklen også ligger på jeres hjemmeside eller andre steder, så skal minimum 25% af teksten være anderledes i den version I sender til os.

Billeder til artikler:
1600x900 px i toppen af artiklen
1600x1600 px til oversigt og forsiden af forbrugsforeningen.dk
1200x628 px til eventuel visning på Facebook

Indsend materiale til online artikel

Du sender materialet via dette link Send materiale

Eksempel på online artikel forside præsentation

Eksempel på online artikel  top

Webforside banner

Produkt: Inspirationstekst og billede
Teksten: Max. 120 karakterer inkl. mellemrum
Billede: 1600x1600 px. Skal være med jeres logo og bonussats
CTA/link: CTA tekst (orange knap) og link
Visning: 14 dages periode – fra primo eller medio måneden

Indsend materiale til webforside banner

Eksempler på webforside bannere

Top søgebanner

Produkt: Giver mulighed for at opnå ekstra synlighed overfor medlemmerne i søgeresultatet på forbrugsforeningen.dk. Vælg op til 10 forskellige søgeord, som I ønsker, at jeres banner skal vises sammen med og dermed vises jeres banner øverst i søgeresultatet. (Hvis medlemmerne fx søger på Sko eller Crocs så vises jeres banner øverst i søgeresultatet).

Visningsperiode: 14 dage ad gangen i hele uger. Typisk primo eller medio måneden. Kan i særlige tilfælde tilpasses til andre perioder.

Billede: 500x500 px i jpg/png-format, (det bliver ikke vist i det format, men nedskaleres). Billedet kan indeholde en CTA fx ’Klik’ eller ’Shop hér’.

Tekst: Overskrift maks. 20 karakterer (inkl. mellemrum). Brødtekst maks. 165 karakterer (inkl. mellemrum).

Link: Send den web adresse vi skal linke til. Send os også gerne en UTM-kode så I til enhver tid kan se resultatet i jeres egen statistik.

CTA: Maks. 15 karakterer fx "Shop her" eller "Læs mere".

Indsend materiale til Top søgebanner

Du sender materialet via dette link Send materiale

Eksempel på Top søgebanner med søgeord "teater"