Facebook og Instagram

Facebook og Instagram logo i kontormiljø

Opslag på Forbrugsforeningens SoMe-platforme

Via foreningens SoMe-kanaler distribuerer vi målrettet og betalt indhold om vores partnere og/eller særligt gode tilbud fra dem.

SoMe opslag 2024

Offentliggørelse: Alle ugedage. Vælg enten Facebook feed opslag eller SoMe annonce.

Facebook feed opslag: Opslag på foreningens væg.

SoMe annonce: Vises i Facebook nyheder (Feed), Stories og Reels, Instaannoncer, søgeresultater på Facebook og Instagram.

Priser og formater 2024

Hvis du ønsker at annoncere på foreningens SoMe-kanaler, skal du sørge for at bestille annoncen på forhånd.
Det kan du gøre enten ved at ringe til os på 33 18 86 20 eller ved at skrive til Salg.

Facebook feed opslag: 5.000 kr.
SoMe annonce: 5.500 kr.

Materiale levering

Opløsning Facebook feed opslag: 1200x1200 px (kvadratisk).
Opløsning SoMe annonce: 1200x1200 px (kvadratisk), 1200x628px (landskab) 1080x1920px (story). NB! alle 3 formater skal leveres.
Billedetype: JPG eller PNG.
Primær tekst: Max 125 tegn.
Overskrift: Max 27 tegn.
Anbefales: så rent billede som muligt uden tekst eller CTA. Transparant logo og link skal leveres separat.

Alle billeder og tekster skal overholde Metas annonceringspolitik

Indsend annonce

Du sender materialet via dette link.