CBS-undersøgelse

Danmarks bedste kundeklub

Forbrugsforeningen blev for 5. gang kåret som Danmarks bedste kundeklub. 

Denne gang blandt de 162 klubber som findes herhjemme. Det er CBS som står bag analysen ’Loyalitet i turbulente tider’ fra marts i år, hvor de fokuserer på de 20 største klubber. Analysen og dens resultater er udkommet som bog, men resultaterne findes også online som supplement til bogen. 

 

Loyalitet/Køber oftest – og køber nyt

1. Forbrugsforeningen vinder med  de mest loyale medlemmer - der køber oftest – og køber nyt

Loyalitet/Køber oftest – og køber nyt

Her fik vi også en flot første plads – og dette er den kåring vi er mest stolte over, for det er dér hvor vi kan bevise vores værd samtidigt med at vi opfylder foreningens formålsparagraf om at skaffe fordele til medlemmerne, gennem omsætning hos vores partnere.

De 75,9% svarer til hele 3 ud af 4 af vores medlemmer som handler målrettet hos de tilknyttede samarbejdspartnere. Tallet for alle de 20 største klubber i Danmark – inklusive vores ekstremt loyale medlemmer er 2 ud af 4.

Vores medlemmer er også dem der er mest tilbøjelig til at købe nyt (72,7%), hos Forbrugsforeningens samarbejdspartnere.

 

Aktive medlemmer læs mere her

Net Promotor Score læs mere her

Oplevelse og betydning læs mere her