Jule- og Påskekalender 2023

Tegnet nisse og kanin indkopieret på kontormiljø

Nå medlemmerne via gamification

Forbrugsforeningens kalendere har til formål at skabe trafik til samarbejdspartnernes websites og skabe opmærksomhed hos medlemmerne om partnerne og deres produkter.

Fakta om julekalenderen

De fleste medlemmer deltagere i foreningens kalendere på deres mobiltelefon (56%) eller tablet (18%) hvorfor de også primært er designet dertil. Kun 26% så den på deres almindelige desktop PCer.

Sessioner: 1.167.611
Registreringer: 882.721
Unikke brugere: 67.225
Dvs. at deltagerne i gennemsnit har spillet 13. gange hver.

Foreningens julekalender bliver promoveret således:
• I medlemsbladet F-bladet, der sendes til flere end 215.000 medlemshusstande den 15. og 16. november.
• På Forbrugsforeningens hjemmeside og i appen der samlet set har flere end 200.000 unikke brugere pr. måned.
• Overfor Forbrugsforeningens medlemmer på vores sociale medier (Facebook samt Instagram) hvor vi når flere end 134.000 medlemmer.
• I Forbrugsforeningens nyhedsmails som sendes til op til 199.260 unikke medlemmer, samt i
• nyhedsmails til samtlige 125 fagorganisationer.

Som sponsor får I derudover:
• Logo og firmanavn med i julekalenderens annoncer (nævnt ovenfor).
• Logo og firmanavn i reminder mail til julekalenderen
• Logo og firmanavn på selve julekalenderen.

Julekalenderen afvikles – meget overraskende - fra 1. til 24. december og bag hver kalenderlåge gemmer der sig et spørgsmål. Blandt de der svarer rigtigt trækkes der lod om en eller flere vindere hver dag. Antallet af vindere afhænger af hvor mange sponserede præmier den enkelte samarbejdspartner har doneret.
Alle deltagere i julekalenderen er i øvrigt med i lodtrækningen om en hovedpræmie, der trækkes efter jul. Hovedpræmie er den enkeltstående præmie med absolut højest værdi – og hovedpræmien (og giveren) markedsføres dagligt under hele kalenderperioden.

Sådan bliver I sponsor i julespillet i 2023

1. Vælg præmie/-r. I bestemmer om det skal være én eller flere præmier. Dog skal den samlede præmiesum have en værdi af mindst 5.000 kr. i vejl. udsalgspris.
  2. Send os så hurtigt som muligt jeres bekræftelse på, at I ønsker at være med og oplys samtidig gerne om I har ønsker til om ’jeres låge’ skal ligge i første eller i anden halvdel af december.

Når vinderen/-erne af ’jeres låge’ er trukket, skal vi have knyttet dem sammen med jer og I står derfor selv for udleveringen eller fremsendelse af præmierne.

Vi afholder gaveafgiften på 17,5% til Skat. Jeres udgift er derfor udelukkende selve præmierne og den evt. forsendelse af samme.

Periode  Svarfrist  Materiale deadline  Dette skal I levere
 1. - 24.december   15. oktober   3. november   Jeres logo i 1600 x 1600 pxl.
 Et billede af præmien/-erne  i  1600 x 1600 pxl.
 En beskrivelse af præmie/-erne.

Indsend materiale

Materialet skal sendes via dette link: Send materiale